Kinderdagverblijf @HappyKids

Kinderopvang De Dwergjes

Wij zijn kinderopvang De Dwergjes met locaties in Oudenbosch, Standdaarbuiten en Noordhoek.
Kinderopvang De Dwergjes is een actieve organisatie met een eigentijdse kijk op kinderopvang.
We bieden tussen schoolse-, buitenschoolse- en kinderdagopvang voor kinderen van 0 tot 13 jaar.
Wij vinden betrokkenheid en samenwerking met ouders, scholen, kinderen en de buurt belangrijk.

U heeft bij ons keuze uit de volgende mogelijkheden:
  • Regulier opvang
  • Flexibele opvang
  • Incidentele opvang
U betaalt bij ons per 15 min.

De kosten zijn incl. luiers, fruit, drinken, eten tussen de middag in de vakanties, tussendoortje en eventuele uitstapjes.
Onze locatie in Noordhoek heeft een kinderdagverblijf (kdv) en een buitenschoolse opvang  (bso.)
We streven ernaar om zoveel mogelijk vaste leidsters op de groep te laten werken.
Onze vaste krachten zijn:

Manon
Petra
Farida
Mariska

Onze locatie is rechtstreeks verbonden met basisschool Sint Jozef.
Als partner streven we ernaar om zoveel mogelijk activiteiten samen te doen.
(denk bijv. aan Sinterklaas, kerst, carnaval etc.)

Kinderdagverblijf H@ppykids:

In ons kinderdagverblijf worden kinderen opgevangen van 0 tot 4 jaar. We vangen kinderen op van ouders die werken en of studeren. Maar ook bieden we peuteropvang (Peuterspeelzaal) aan, om peuters voor te bereiden op hun start naar de basisschool.

We werken met het programma Uk en Puk. Manon en Sabine hebben allebei recentelijk hun certificaat gehaald, om met de kinderen volgens deze methode te mogen werken.
Puk (de Pop van het programma) is het eerste vriendje wat uw kind maakt bij ons. En zeker niet het laatste….
We zien bij onze peuters een mooie vooruitgang en daar zijn we trots op. Deze ontwikkeling gunnen we ieder peuter. De kinderen hebben er zo veel plezier in.
We werken met thema`s. Ongeveer 4 weken per thema en dan een "rustweek".

Onze doelstelling is om dagelijks met alle kinderen een 1 op 1 moment te hebben.  En die momenten zijn buiten de eventuele verschoningen en voedingsmomenten.
Indien u interesse/vragen heeft, neem dan contact met ons op om een afspraak te maken. Dit kan telefonisch en via de mail.

Als u een kind heeft met een ontwikkelingsvoorsprong dan kunt u ook bij De Dwergjes terecht. In augustus 2020 is er bij de Dwergjes in Standdaarbuiten een speciale ukIQ groep gestart. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onderstaand e-mailadres.

info@kinderopvangdedwergjes.nl

Openingstijden
Wij zijn geopend van 07:00 tot 18:00. Er is  ook een mogelijkheid voor vervroegde opvang vanaf 06:30 en ook latere opvang mogelijkheid tot 18:30.

Aanmelden
Bent u enthousiast geworden over onze opvang en wilt u uw kind(eren) meteen aanmelden? Dat kan! Aanmelden kan via onze website: www.dedwergjes.eu

Opvanglocatie Noordhoek
Bisschop Hopmansstaat 1       4759 BD Noordoek