Documenten

Schoolgids

De schoolgids is bedoeld voor de ouders van onze (toekomstige) leerlingen en andere belangstellenden. De schoolgids is een naslagwerk, geschreven om u over allerlei zaken in te lichten.
Na het lezen van deze schoolgids krijgt u een beeld van onze visie op onderwijs, de zorg voor onze leerlingen, de resultaten van ons onderwijs, wat wij van de kinderen en u verwachten en allerlei praktische zaken, die relevant genoeg zijn om te weten.

Download hier de schoolgids 2024-2025.

Schoolplan

Download hier het schoolplan 2022-2026.

Bovenschoolse informatiegids

Naast deze schoolgids kunt u op de website van de Borgesiusstichting en op onze schoolwebsite de bovenschoolse informatiegids raadplegen, waarin allerlei bovenschoolse afspraken en uitgangspunten zijn vermeld. De Borgesiusstichting is een stichting voor katholiek primair onderwijs waaronder onze school ressorteert.

Download hier bovenschoolse informatiegids van de Borgesiusstichting.

Schoolondersteuningsprofiel

De onderwijsbehoefte van een kind geeft aan wat hij/zij nodig heeft om te leren en zich te kunnen ontwikkelen binnen onze school. Wij proberen aan deze onderwijsbehoeften tegemoet te komen en bieden daarvoor ondersteuning. Een verwijzing naar een andere school behoort tot de mogelijkheden. Binnen ons samenwerkingsverband PO3002 zijn afspraken gemaakt over de minimaal te bieden ondersteuning (basisondersteuning) en extra ondersteuning. Dit staat beschreven in ons schoolondersteuningsprofiel.

Download hier het Schoolondersteuningsprofiel.

De meldcode

Op onze school handelen wij volgens de meldcode. Zo werken we aan een veilige omgeving voor onze kinderen. De meldcode is een stappenplan waarin staat hoe hulpverleners kindermishandeling signaleren en melden. Er wordt een afwegingskader in opgenomen waardoor de beslissing om al dan niet te melden bij Veilig Thuis ondersteund wordt en bovendien wordt de eigen hulpverlening erin betrokken.

Afwegingskader meldcode onderwijs en leerplicht